Klacht: Aanwezig maar voor DHL niet thuis

iluska op 18 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als ik elke keer een klacht moet schrijven naar aanleiding dat DHL zijn werk niet goed doet dan kan ik dagen achter mijn computer zitten. Ik ben er nu wel klaar mee!
Pakket zou worden gebracht tussen 17.00-21.30 uur. Nou top, ik ben thuis. Lichten aan, deurbel doet het gewoon, afspraken afgezegd, geen sporten…nee ik ben gewoon thuis.
En ineens een melding dat ze het pakket niet konden afgeven omdat ik niet thuis was. Huh?? Niet thuis??? Dit was de druppel…gelijk gebeld, na een tijd wachten een adviseur op de chat. Ja, vervelend allemaal maar u kunt het gewoon ophalen bij een ophaalpunt. Echt, ik ben altijd vriendelijk maar deze keer was het zo onterecht! Ik doe mijn best om thuis te zijn…en dhr dhl bezorger heeft gewoon geen zin om al zijn pakketjes af te leveren maar lekker snel naar een afhaalpunt en klaar.
Nu woon ik ook nog eens in een doodlopende straat die behoorlijk smal is dus tja dan ben je helemaal de sjaak voor DHL.
Doodziek word ik ervan!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil een email adres van DHL en dat mijn klacht word opgepakt, uitgezocht wie deze bezorger is. Daar wil ik dan wel een gesprek mee.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag mevrouw Kaltenecker, Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide verhaal. Een onterechte niet thuis melding is uiteraard niet de bedoeling, zeker wanneer dit vaker voorkomt op uw adres. Om een klacht in te kunnen dienen, wil ik graag het zendingsnummer weten van het Zoo plus pakket samen met uw postcode en huisnummer. Graag ook een zendingsnummer van een pakket met hetzelfde probleem, om na te gaan of dezelfde chauffeur verantwoordelijk is voor de onterechte niet thuis melding. Alvast bedankt voor uw medewerking en excuses voor het ondervonden ongemak. Met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht iluska

1 jaar geleden - Heel bijzonder dat er via deze weg wel een reactie komt van DHL. De info hieronder is van de afgelopen keer dat DHL zeer onbetrouwbare mensen op de bus zet. De vraag van de vorige keren de informatie opsturen gaat me niet lukken. De emails zijn verwijderd. Ik heb nu weer 2 pakketten onderweg maar ik laat ze niet meer thuis bezorgen. Ik laat ze gelijk naar het ophaalpunt brengen. De pakketten die nooit geleverd zijn (bv van ici paris), ergens anders of gewoon niet thuis onzin meldingen ben ik spuugzat! Heel graag zou ik de laaste meneer met het Zoo Plus pakket willen spreken. Een zwaar pakket, een smalle doodlopende straat...nou 112. Aanname misschien maar deze meneer had er geen zin in. Ondertussen zeg ik afspraken af... Iluska Kaltenecker Status van je pakket Pakket 1 van 1 DHL 3SPSL0002449126 Volg pakket Pakketstatus 10-01-23Pakket opgehaald Bezorger is onderweg 10-01-23Levering niet gelukt: Bezorgd bij afhaalpunt 10-01-23Bezorger is onderweg 09-01-23Levering niet gelukt: Niet bezorgd, niet thuis Bezorger is onderweg 09-01-23Levering niet gelukt: Niet bezorgd, niet thuis 09-01-23Bezorger is onderweg 08-01-23Pakket ingepakt en verzonden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 januari 2023 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Ik heb de klacht voor een onterechte niet thuis melding voor u aangemaakt, want dit is zeker niet onze manier van leveren. De klacht komt terecht bij de juiste city hub zodat de betreffende bezorger hier op aangesproken wordt. Bedankt voor het melden, zo kunnen wij er mee aan de slag! Excuus voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
Lisa
E-care Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door iluska