Klacht: 5 keer een pakket bezorgd met een onjuiste adressering.

op 13 juni 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorgcodes. datum 8 -06-19 5WJ1595BA
en
Bezorgcode datum 11-06-19 5EJ9552UD
datum nu 12-06-2019 tijd 14.32 uur
Geachte mevrouwmijnheer,

Dit pakket is 5 x mij aangeboden terwijl ik helemaal geen bestelling verwacht, Nu blijkt het afleveringsadres juist te zijn maar de naam van de ontvanger Onjuist! Dit pakket heb ik geweigerd want dit is niet voor mij.
Nu woensdag 12-06-2019 wordt het pakket om 18.00 uur weer aangeboden en zal ik dit pakket weer weigeren.
En ik hoop dat DHL nu wel dit pakket aan de juiste persoon aflevert.
ik weiger en als ik dat niet doe ben ik onjuist bezig. En daar bedank ik voor!!!

Gewenste Oplossing:

Het pakket niet meer aan mijn adres aanbieden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 juni 2019 om 12:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht!

Uit mijn gegevens blijkt dat er meerdere zendingen naar dit adres onderweg waren. Inmiddels is voor alle pakketten gemeld dat de ontvanger onbekend is, waardoor de pakketten retour zijn gestuurd.

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door bondeanvers@kpnmail.nl