Mijn Klacht:
In het verleden is er al een paar keer geweest dat ik de gehele dag thuis ben aan het wachten op dhl die niet komt opdagen en er dan wel een papiertje in me brievenbus ligt!! Vandaag is dat weer het geval heb de hele dag lopen wachten op de
Koerier!! Die dan tenslotte niet komt opdagen rond 6 uur nog gekeken in de brievenbus niks.. Kijk ik nu net online wordt er gezegd dat ze zijn geweest en het morgen opnieuw proberen!!
Ik wordt hier ontzettend kwaad van weer is me hele dag verziekt ik doe niks meer via dhl
Ben er
Helemaal klaar mee!!
Gewenste Oplossing:
Wanneer de koerier gewoon optijd bezorgd, en ook echt aanbelt!!

