Klacht: 2x vertraagd

op 14 augustus 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zondag pakketje besteld bij een webshop, voor 23:00 besteld was maandag leveren. Ik had netjes sochtends mijn bestelling gedaan. Track and trace code was voor mij nergens te bekennen dus ik stuurde er een mailtje uit waar deze bleef, kreeg deze netjes maar toen bleek al dat er een sorteer fout werd gemaakt door dhl. Kan gebeuren, maandag dinsdag dus geen pakketje binnen gehad. Dinsdag avond wel de melding dat het pakketje woensdag afgeleverd zou worden. Fijn! Kijk ik woensdag ochtend op de track and trace; ja hoor, weer vertraagd door een sorteer fout. Knap vervelend dit

Als ik mijn pakketje zsm binnenkrijg, wat dit duurt me echt te lang. Ook niet gewend van dhl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 augustus 2019 om 12:36 geantwoord

Goedemiddag,

Je bestelling is inderdaad verkeerd gesorteerd. Normaal betekent dit een vertraging van 1 tot 2 werkdagen. Het pakket zou dus eigenlijk vandaag in bezorging moeten gaan, maar helaas is het pakket nu weer op de verkeerde plaats terecht gekomen.

Ik adviseer je dit te melden bij je verzender. Mogelijk gaat het pakket vrijdag alsnog in bezorging, maar het kan zijn dat er iets aan de hand is met deze zending, waardoor deze nu weer verkeerd gesorteerd is. Je verzender kan hier contact met ons over opnemen en het laten onderzoeken.

Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
DHL Parcel Webcare