Klacht: 2x vertraagd

op 14 augustus 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondag pakketje besteld bij een webshop, voor 23:00 besteld was maandag leveren. Ik had netjes sochtends mijn bestelling gedaan. Track and trace code was voor mij nergens te bekennen dus ik stuurde er een mailtje uit waar deze bleef, kreeg deze netjes maar toen bleek al dat er een sorteer fout werd gemaakt door dhl. Kan gebeuren, maandag dinsdag dus geen pakketje binnen gehad. Dinsdag avond wel de melding dat het pakketje woensdag afgeleverd zou worden. Fijn! Kijk ik woensdag ochtend op de track and trace; ja hoor, weer vertraagd door een sorteer fout. Knap vervelend dit

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketje zsm binnenkrijg, wat dit duurt me echt te lang. Ook niet gewend van dhl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 augustus 2019 om 12:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Je bestelling is inderdaad verkeerd gesorteerd. Normaal betekent dit een vertraging van 1 tot 2 werkdagen. Het pakket zou dus eigenlijk vandaag in bezorging moeten gaan, maar helaas is het pakket nu weer op de verkeerde plaats terecht gekomen.

Ik adviseer je dit te melden bij je verzender. Mogelijk gaat het pakket vrijdag alsnog in bezorging, maar het kan zijn dat er iets aan de hand is met deze zending, waardoor deze nu weer verkeerd gesorteerd is. Je verzender kan hier contact met ons over opnemen en het laten onderzoeken.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Shasha1