Klacht: 2e klacht 2e bestelling weeeeer niets

onlymeisje op 13 maart 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 13 maart 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste mevrouw, Wat naar dat uw bestelling gisteren niet is aangekomen. Helaas heb ik geen andere gegevens dan dat het pakket op uw adres zou zijn afgeleverd. Aangezien u het niet had ontvangen raad ik u aan om dit te...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 13 maart 2015

Een klant heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de levering van bestellingen via DHL. Na een eerdere mislukte bezorging is de tweede bestelling opnieuw vertraagd door een sorteerfout, wat leidt tot teleurstelling bij de klant en zijn zoon. De klant vraagt zich af hoe vaak dit nog kan gebeuren.

Mijn Klacht:

De winkelier heeft me voor de 2e keer de bestelling gestuurd nu staat er dhl sorteerfout ik blijf mijn zoon terleurstellen eerst bij de eerste bestelling staat er bezorgt niet bezorgt dit is de 2e bestelling en nu staat er sorteerfout hoeveel pakketjes willen jullie van me hebben hoe kan dit

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon mijn pakket zowel de eerste als de 2e pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 maart 2015 om 12:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Wat naar dat uw bestelling gisteren niet is aangekomen. Helaas heb ik geen andere gegevens dan dat het pakket op uw adres zou zijn afgeleverd. Aangezien u het niet had ontvangen raad ik u aan om dit te melden bij Wehkamp. Wehkamp is een grote klant van ons en heeft nadrukkelijk de wens uitgesproken dergelijke zaken zelf voor zijn klanten op te lossen. Als u dit bij Wehkamp meldt zullen zij dit met hun accountmanager bij ons verder voor u afhandelen. In het allerergste geval kunnen zij het pakket bij ons claimen en u compenseren.

Ik zie daarnaast dat er vandaag weer twee pakketten naar u onderweg zijn. Een pakket is ingeladen en wordt tussen 11u en 15u bezorgd. Het tweede pakket is helaas op een verkeerde uitleverlocatie terecht gekomen omdat deze in een verkeerde wagen is uitgesorteerd. Het pakket gaat dan eerst terug naar het centrale sorteercentrum en wordt dan opnieuw verwerkt. Nogmaal gesproken wordt het pakket dan binnen enkele werkdagen alsnog bij u afgeleverd. U kunt dit eventueel ook melden bij Wehkamp zodat zij ook over dit pakket bij ons verdere navraag kunnen doen voor u.

Mijn oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak.

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door onlymeisje
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM