Mijn Klacht:
Ik heb 2 verschillende artikelen bij verschillende bedrijven besteld. Van DHL een tracktrace ontvangen beide pakketten zouden vandaag tussen 10.30 en 12.30 worden bezorgd.
Ik was gewoon thuis en heb zicht op mijn voordeur, pakketten zijn niet bezorgd. Van DHL ontving ik een mail dat de pakketten om 9 over 11 zouden zijn bezorgd.
Ik heb met DHL gebeld, zij geven aan dat ze kunnen zien dat de pakketten zijn afgeleverd, ik moest dus maar bij de buren informeren.
Aangezien er geen kaartje in de bus lag moest ik de halve straat af om te vragen of mijn pakketten ergens zijn afgeleverd.
Zonder resultaat.
De fout zit duidelijk bij DHL.
Echter doet DHL er helemaal niets aan, dan moet je met je klacht naar de verkopende partij en het zelf maar zien op te lossen.
Volgens DHL wil de verkopende partij dat zo.
Volgens mij is dat complete onzin.
Beide aankopen waren al met Ideal betaald, dus zeer waarschijnlijk ben je dan gewoon je geld kwijt.
Echt een grote schande van zo een grote bezorgdienst.
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als DHL mijn pakketten boven water haalt en iets doet aan deze schandelijke praktijken.
Dit is namelijk niet de eerste keer dat dit bij mij gebeurt en ik kan me ook bijna niet voorstellen dat ik de enige ben.
