Klacht: 2 pakketten kwijt in 2 weken!!!?!

LH1991 op 12 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via Jeans Centre kleding besteld, die in de winkel niet meer verkrijgbaar was, dus de verkoopster bood aan om t via hun webshop te bestellen en het gratis thuis te laten bezorgen.

Op 30-06 heeft Jeans Centre het pakket overgedragen aan DHL (dit was het 1e pakket) normaliter is dit er binnen 3-4 dagen. Maar helaas na een week geen pakket.
Jeans Centre heeft een onderzoek opgestart en daaruit kwam al snel dat het pakket zoek is geraakt.

Jeans Centre heeft op 06-07 een nieuw pakket opgestuurd, die tot op de dag van vandaag nog steeds niet bezorgd is.
DHL zegt dat ze op 07-07 zijn langs geweest, rond 16u, terwijl er de hele dag iemand thuis was! En je zou zeggen als ze langs zijn geweest, dat ze dan ook een briefje achtergelaten hebben? Maar nee ook geen briefje.

Sinds 07-07 is de status van het pakket veranderd in ‘tijdelijke overmacht’.
Elke dag contact met DHL, je pakket komt maandag tussen 11-15u, volgende dag geen pakket, nee hoor vandaag komt ie echt tussen 11-15u… nou je raadt het al, het is nu woensdag en nog geen pakket.

Tot mijn verbazing is vandaag om 12:56 de status van het pakket veranderd in ‘bezorgd’, terwijl wij geen pakket hebben en onze buren ook niet.
Weer gebeld met DHL, nu met Aniek, zij gaf aan dat ze het zo druk hebben en dat er meer dan 400pakketten vandaag automatisch door het systeem op ‘bezorgd’ zijn gezet maar in werkelijkheid moeten ze nog bezorgd worden.

Jaja, een heel raar verhaal, maar wanneer het pakket nu komt? Tsja dat weet niemand!
Weer contact met Jeans Centre gehad en die heeft WEER een onderzoek gestart…

Het kan toch niet zo zijn dat DHL in 2 weken 2 pakketten kwijt raakt?!

Gewenste Oplossing:

1) Wanneer ze de pakketten eens gaan bezorgen! 2) En aangeven wanneer dit gebeurt, want we kunnen niet altijd thuis blijven, er moet ook gewerkt worden!
3) vergoeding na de afzender (dus Jeans Centre)

Jeans Centre verdiend echt een dikke 10! Voor de service.
Bij DHL is de service ver te zoeken....!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 juli 2018 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Hoogstede,

Wat ontzettend vervelend dat u al zo lang aan het wachten bent op uw pakket. U geeft aan dat er inmiddels een onderzoek is gestart door Jeans Centre. Wij zullen de uitkomst van dit onderzoek ook doorgeven aan hen.

U krijgt bericht van Jeans Centre, of u krijgt het pakket alsnog aangeboden. In een geval als deze handelen wij ook de verzendkosten af met Jeans Centre.

Excuses voor de vertraging, hopelijk komt het pakket met de kleding alsnog spoedig bij u aan.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

LH1991

Heeft op 12 juli 2018 om 10:44 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Wel makkelijk om de status gelijk op 'opgelost' te zetten, want het is nog NIET opgelost. Ik heb nog steeds GEEN pakket.

Hoevaak ik al wel niet 'excuses voor het ongemak', 'excuses voor de vertraging', 'sorry je pakket komt echt morgen' heb gehoord van DHL, maar ondertussen is er nog steeds geen pakket.

Alle klachten die gemeld zijn door