Mijn Klacht:
Dit is nu de 2e keer binnen een maand tijd dat ik zit te wachten op een pakketje. 2 dagen onnodig thuis gebleven, omdat het vrijdag al bezorgd had moeten worden. Ook werkt de track and trace code niet, waardoor ik geen idee had wat er aan de hand was. Nu heb ik inmiddels de track en trace code wel, en zie ik dat hij vanaf vrijdag ochtend (de oorspronkelijke bezorg dag) al bij het verkeerde sorteercentrum ligt, en nu nog steeds. Ik ging er toch van uit dat het dezelfde dag dan naar het goede zou gaan, en dan de dag erna dan bezorgd zou worden. Hoelang laten jullie het nog bij het verkeerde sorteercentrum liggen voor jullie het überhaupt naar het goede doorsturen? Slechte zaak dit.
Gewenste Oplossing:
Een verklaring en excuses zou fijn zijn. En graag een bericht dat jullie er mee bezig zijn dit in de toekomst te voorkomen, dat pakketten niet dagenlang bij het verkeerde sorteercentrum blijft liggen. En uiteraard dat ik deze week mijn pakket nog krijg.
