Klacht: 2 keer in een maand tijd pakket naar het verkeerde sorteercentrum

danzig op 04 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is nu de 2e keer binnen een maand tijd dat ik zit te wachten op een pakketje. 2 dagen onnodig thuis gebleven, omdat het vrijdag al bezorgd had moeten worden. Ook werkt de track and trace code niet, waardoor ik geen idee had wat er aan de hand was. Nu heb ik inmiddels de track en trace code wel, en zie ik dat hij vanaf vrijdag ochtend (de oorspronkelijke bezorg dag) al bij het verkeerde sorteercentrum ligt, en nu nog steeds. Ik ging er toch van uit dat het dezelfde dag dan naar het goede zou gaan, en dan de dag erna dan bezorgd zou worden. Hoelang laten jullie het nog bij het verkeerde sorteercentrum liggen voor jullie het überhaupt naar het goede doorsturen? Slechte zaak dit.

Gewenste Oplossing:

Een verklaring en excuses zou fijn zijn. En graag een bericht dat jullie er mee bezig zijn dit in de toekomst te voorkomen, dat pakketten niet dagenlang bij het verkeerde sorteercentrum blijft liggen. En uiteraard dat ik deze week mijn pakket nog krijg.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 juli 2018 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nieuwhof,

Bedankt voor uw bericht. Zojuist heb ik het zendingsverloop van dit pakket nagekeken en zie inderdaad dat de zending afgelopen vrijdag verkeerd is gesorteerd. Het herstellen van een sorteerfout kan twee werkdagen duren. Volgens mijn gegevens is de zending inmiddels opnieuw gesorteerd en wordt deze naar verwachting morgen alsnog bij u aangeboden. Ik wil u dan ook adviseren om het zendingsverloop nog even in de gaten te houden.

Met vriendelijke groet,

Ellen
Webcare Team DHL Parcel Nederland

danzig

Heeft op 05 juli 2018 om 16:01 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik hoor vandaag dat het pakket gisteren weer naar de afzender is gestuurd en gaat het nu nog een keer proberen. Ook heb ik dit van de afzender zelf moeten horen, want op de track trace werd dit niet gemeld. Dus als de afzender niets had gezegd, wist ik nog van niks. Dit lijkt nergens naar.

Alle klachten die gemeld zijn door