Mijn Klacht:
Volgens het traceer systeem van het pakje zou mijn jurkje van Nelly.com gister (17 december) worden geleverd, dus ik blijf de hele dag thuis. Geen DHL en er wordt gezegd dat ik niet thuis ben en de volgende dag wordt geleverd, geen briefje in de brievenbus kortom, geen tijd om te leveren. Vandaag (18 december) weer de hele dag lopen wachten thuis en toch maar DHL bellen blijkt mijn jurkje morgen tussen 11-15u te komen. Terwijl mijn gala vanavond is. Erg slecht dit! Eerste ervaring met DHL, mijn jurkje kan ik niet aan, 30 euro weg. Eerste keer bestellen via internet en DHL zorgen voor een slechte indruk. Teleurgesteld.
Gewenste Oplossing:
Als het wordt geleverd wanneer DHL dat daadwerkelijk zegt, 2 dagen wachten voor een jurkje dat niet komt is erg vervelend!!!!

