Mijn Klacht:
gisteren zou er een pakket bezorgd worden door DHL. ’s avonds kwam ik thuis en staat op de DHL website dat het om 13:21 was afgeleverd. Ik was toen gewoon thuis en heb niemand gezien. Er lag geen briefje van DHL in de bus en bij de buren hebben ze hem ook niet gebracht. Gebeld met DHL (1 euro p.m. plus belkosten) zegt ze dat ze er niks aan kunnen doen, er staat op de website dat het is bezorgd dus…..
Alleen als de verzender contact opneemt kunnen ze een onderzoek instellen. Dat gaat de verzender nu doen, dus het is afwachten. Maar wat ik er zoal over hoor is het een zootje bij DHL.
Gewenste Oplossing:
Als ze het in goede staat op het goede adres bezorgen

