Mijn Klacht:
DHL IS CRIMINEEL!
DHL stuurt 5x achter elkaar mijn pakket terug, omdat de automaat vol zat. Zonder enig overleg, communicatie etc.
In de app pretendeert DHL dat het verstandig (en groen) is om een pakketautomaat te kiezen, maar ze zeggen er niet bij dat die bijna altijd vol zit en dat ze dan het pakket, waar je netjes op zit te wachten NOOIT zal ontvangen omdat zij het direct terugsturen!
Dus ik kan weer 3 weken wachten voor mijn geld teruggestort wordt, ik krijg mijn bestelling (speciaal voor oudjaar besteld) niet binnen. De door mij bestelde producten zijn uitverkocht en het pakket wordt niet retour gedaan door de verzender. Ik moet dus ook nog wachten op mijn geld en mijn bestelling gedeeltelijk opnieuw doen.
DHL een echte service en complimenten omdat jullie het iedere keer kunnen verpesten. Voor het duperen van zowel de ontvanger (mij) als Zalando of andere leveranciers zelf.
Ik zal dit op zo veel mogelijk websites publiekelijk maken! Want ik hoop dat heel veel ondernemers stoppen met jullie samen te werken. Het brengt voor alle partijen alleen maar ellende. DHL kan de druk niet aan, liegt en bedriegt. Klantenservice DHL doet en wil niets doen!
DHL ik heb jullie gewaarschuwd als jullie dit niet oplossen dat het fysieke consequenties heeft voor jullie, jullie klanten en jullie medewerkers. Maar blijkbaar is deze waarschuwing niet genoeg voor jullie en geven jullie om deze drie factoren zeer weinig!
Goed de eerste stap is gezet en er zullen nog meer vervelende zaken volgen voor jullie en jullie bezorgers DHL. Maar jullie brengen hun en jullie naam liever in gevaar, dan dat jullie een oplossing bieden. Jullie kans is verkeken, ik verklaar het hierbij oorlog aan jullie. Ik hoop dat de eerste DHL-medewerker door jullie toedoen snel de dood mag vinden!
Gewenste Oplossing:
ALLE DHL MEDEWERKERS DOOD!

