Klacht: DHL bezorgd niet

op 21 juli 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakket word niet bezorgd

Gewenste Oplossing:

als deze bezorgd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 juli 2015 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rene,

Excuses voor het late antwoord. Helaas is er momenteel sprake van enige achterstand door grote drukte.

Wat naar dat uw pakket niet bezorgd is. Het enige pakket dat ik kan vinden op uw adres is volgens mijn gegevens de 14e, 15e, 16e en de 17e aangeboden, en vervolgens automatisch geretourneerd omdat het niet binnen het maximum van 4 bezorgpogingen bezorgd kon worden.

Dit betekend helaas ook dat wij u niet de gewenste oplossing meer kunnen bieden. Wij kunnen het pakket alleen nogmaals aanbieden na een nieuwe verzendopdracht van de verzender. U kunt de verzender vragen u het pakket opnieuw toe te sturen. Als de aflevering volgens u niet correct is uitgevoerd, kunt u de verzender direct vragen DHL opdracht te geven tot een onderzoek. Indien middels een onderzoek inderdaad wordt vastgesteld dat de aflevering niet correct is uitgevoerd, kunnen de kosten uiteraard door DHL gerestitueerd worden.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door stekels