Klacht: komen nog extra kosten bij aanbiedingsprijs

op 08 augustus 2018 over DFDS in de categorie Reizen Algemeen

wil een minicruise boeken, tot dusver gaat dit redelijk goed.

ik kies de hut
ik kies eventueel de maaltijden

maar dan komt er het kopje bustranfer als ik hierbij op de info button met de muis ga staat er :

Boek je een MiniCruise? Dan hoef je niets te veranderen. De bustransfers zijn een verplicht onderdeel van het arrangement. De bustransferprijzen van naar het centrum van Newcastle worden apart getoond maar zijn onderdeel van de basisprijs.

volgens de autoriteit consument en markt dient de aangeboden aanbiedingsprijs INLCUSIEF alle VASTE bijkomstige kosten te zijn, dus deze zouden al bij de selectie hutprijzen inbegrepen moeten zijn…

je hebt niet eens de keuze om de transfer uit te zetten of iets dergelijks!?

heb contact gehad zowel via chat als telefoon maar helaas is het personeel zich van geen kwaad bewust en vind het de normaalste zaak van de wereld dat dit ana het einde van het boekingsproces nog even door je strot wordt geduwd… heb ze erop gewezen dat dit niet alleen mij dwars zit maar dat dit verlpichte kost is voor elke reisaanbieder om de aanbiedingsprijs zo aan te bieden zodat het in het begin stadium van het boeken duidelijk is voor de consument en niet achteraf niog eens verplichte kosten erbij krijgt die je dus verplicht bent af te nemen.

contact met iemand van DFDS die wel besluiten kan en durft te nemen voordat ik een klacht stuur richting consuwijzer.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DFDS over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht danny

1 jaar geleden - @Robin, wordt deze ook nog op twitter geplaatst?

Alle klachten die gemeld zijn door danny