Mijn Klacht:
Hallo,
Ik heb ook een ernstige klacht over devries riooldienst. Op 26 juni waren we een wasmachine aan het aansluiten in ons pas gekochte appartement in Amsterdam Zuidoost. De koperen waterleiding achter de vaatwasser bleek een niet goed gesoldeerde 90 graden bocht te hebben. Het moest snel gemaakt worden angezien de hoofdleiding dicht moest en we geen water hadden. Ze kwamen redelijk snel (alhoewel eerder dan het aangegeven tijdvak) met z’n tweeen. De jongen in opleiding heeft gesoldeerd en ze zeiden om een half uur te wachten omdat het moest afkoelen… het lekte nog steeds. Wel 700 euro armer voor dit prutswerk! 65 euro voorrijkosten, 269 euro starttarief lekkage incl. opsporing (hoezo dat, ik heb hun direct aangewezen waar er gesoldeerd moest worden), en dan ook nog eens 115 euro voor het solderen zelf… Een 50% toeslag voor de zaterdag op het starttareif, en dan 21% BTW kom je op net boven de 700 euro! Ongeloofelijk. Ik heb diverse keren gebeld, maar het enige wat ik krijg te horen is dat de afdeling die er over gaat mij ‘hopelijk’ terugbelt… Wat is dat? Nooit iets meer gehoord. Rekening had ook geen KvK nummer, op naam van Loodgieters totaal en email factuur is weer anders… Ik kan nergens een adres vinden van dit bedrijf.
Een andere loodgieter, die geen voorrijkosten rekende, heeft het binnen een half uur voor 110 euro (weliswaar een doordeweekse dag) opgelost en zijn eigenw erk gecontroleerd.
Pure oplichterij.
Gewenste Oplossing:
Geld terug.
