Klacht: Deventer naar Schiphol verbinding slecht

op 29 november 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Het is vandaag de zoveelste keer dat de ict van Enschede naar den haag weer eens te laat komt op het station van Amersfoort dienstregeling zou 06:07 moeten zijn waar tegenwoordig is die er rond 06:12 a 06:15 met als gevolg dat de trein naar Schiphol die om 06:10 vertrekt mis. En nu met de nieuwe dienstregeling straks vertrekt de trein uit Enschede nog een een min later dus nog later in Amersfoort.

Of een vaste vetbinding van Deventer naar Schiphol dir om 0530 vertrekt uit Deventer. Of de ICT in Amersfoort vertrekt later.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 12 januari 2017 om 11:32 geantwoord

Geachte heer van Meurs,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 29 november 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij om iets naar ons op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.

U geeft aan dat u structureel te maken heeft met vertraging op uw traject van Deventer via Amersfoort naar Schiphol. De overstaptijd in Amersfoort is erg kort en door vertraging vanaf Deventer vaak niet haalbaar. Het spijt mij te vernemen dat de dienstregeling op dit traject nog niet naar wens verloopt. Mijn excuses hiervoor.

Uw signaal heb ik inmiddels doorgegeven aan de managers die verantwoordelijk zijn voor een punctuele uitvoering van de dienstregeling op uw traject. Uw signaal is aanleiding om kritisch naar onze dienstverlening te kijken en zo nodig maatregelen te treffen. Wij danken u voor de moeite om uw ervaring aan ons door te geven.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

NS Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door jacco1976