Klacht: deurwaarder

op 06 juni 2018 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Heb een cursus aangegaan bij hen sieraden maken in januari ,heb 2 pakketjes ontvangen maar telkens zonder betaling ,heb hen opgebeld en was een fout van hen ,zouden dit in orde brengen ,tot besluit geen betaling maar ook geen verdere pakketjes, Hebben mij op 17-04-2018 die ik maar ontvangen heb op 03-05-2018 een betaling gestuurd van 52.32 euro die ik heb voldaan op 30-05-2018 voor de 2 pakketjes ,Op 04-05-2018 krijg ik een brief van de deurwaarder voor 238.23 euro waar ik het volledig pakket moet betalen ,contact opgenomen met de deurwaarder ,ik moet betalen ,contact opgenomen met Nha en zij kunnen niets meer doen en beweren dat ik het pakket heb ontvangen,mijn vraag aan hen stuur mij dan het resteerde pakket en de gratis tablet op dan betaal ik het overige bedrag 188 – 52.23 euro,kan niet volgens hen en de deurwaarder , ik kan toch niet betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen Heb al 14 maanden nog een andere cursus bij hen en heb daar nog nooit geen problemen mee gehad waarom dan wel met de andere cursus ,hen al 2 klachten mail gestuurd 1 op hun site waar ik geen bewijs van heb en 1 per mail maar geen antwoord

als dit kan opgelost worden ,ik heb geen betalingsachterstand bij hen en wil ook niet betalen aan die deurwaarder

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 14 juni 2018 om 14:45 geantwoord

Naar aanleiding van de opmerkingen die door onze cursist in Klacht.nl zijn aangegeven, is de verantwoordelijke afdeling een onderzoek opgestart. Uit het onderzoek is een conclusie gekomen. Deze conclusie is vervolgens per post aan de cursist meegedeeld, zodat de cursist van de juiste procedures op de hoogte is gesteld. NHA Opleidingen

Heeft op 15 juni 2018 om 14:26 geantwoord

Is niets opgelost moet toch betalen ook al heb ik niets ontvangen en hun verhaal klopt niet ga klacht indienen bij de overheid en test aankoop

Alle klachten die gemeld zijn door vch