Klacht: Deurwaarder

op 01 juni 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Ik ben al jaren klant bij canal digitaal geweest dit jaar pas ben ik overgestapt naar een andere aanbieder wegens het slechte beeld van schotel. Ik ben bewust dat ik voor mijn contract afgelopen is vertrokken dus kreeg ik een brief van de deurwaarder dat ik een bedrag van € 300 iets moet gaan betalen dus had ik een betalingsregeling dat ik een bedrag van € 75 per maand zou gaan aflossen dus nu ben ik bijna klaar met dit bedrag krijg ik plotseling een brief van hetzelfde deurwaarder dat er een bedrag van € 400 zoveel er bovenop is gekomen wegens niet inleveren van de ontvanger maar dit kan niet kloppen want toen ik de contract telefonisch had beëindigt had ik begrepen dat dit mijn eigendom was omdat ik zo lang klant ben geweest. dus krijg ik ik zomaar zonder een brief zonder niks een bedrag van € 400 zoveel aan broek. Hoop dat iemand mij kunt helpen om dit probleem op te lossen.

M.a Eisden

Ik pas tevreden wanneer dit probleem opgelost word

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Eisden, Momenteel wordt er uitgezocht hoe dit gebeurt is. Ik ga er persoonlijk zorg voor dragen dat alle ontwikkelingen naar u gecommuniceerd worden. Formeel moet ik melden dat u voor al uw inhoudelijke vragen terecht kan bij Lindorff te bereiken via 088 118 9900. Ook klachten als deze kunt u bij hen neerleggen. Met vriendelijke groet, N Scherpenzeel

Reactie van de melder van de klacht Anche2016

6 maanden geleden - Ik had vanaf het moment dat ik die brief binnen kreeg contact opgenomen met Lindorff. En had ook begrepen van hun dat ik de ontvangers terug moest sturen

Bericht van Canaldigitaal

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Eisden, Uit uw reactie blijkt dat er toch nog een aantal onduidelijkheden zijn met betrekking tot de ontvangers die u ooit van CanalDigitaal heeft ontvangen. Wij zouden daarom graag binnen 24 uur telefonisch contact met u opnemen. Op deze manier hopen we al uw vragen in één keer te kunnen beantwoorden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Marcel Nagel CanalDigitaal Webcare

Reactie van de melder van de klacht Anche2016

6 maanden geleden - Deze probleem is inmiddels opgelost bedankt canal digitaal ik ben zeer tevreden

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 25 juli 2016 om 16:38 geantwoord

Geachte mevrouw Eisden,

Wij vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de geboden oplossing voor uw klacht. Wij zullen daarom deze klacht per vandaag afsluiten.

Mocht u nog vragen hebben, dan staat het u uiteraard vrij om contact op te nemen met onze klantenservice.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Joey
CanalDigitaal Webcare