Klacht: Deuren gaan niet open, er wordt geen melding door machinist gedaan

op 26 juli 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag om 15:53 de trein Trajec Groningen-Winschoten. Bij aankomst in Winschoten ging de deur even open en sloot automatisch. Steeds op de knop gedrukt, maar helaas deur ging niet meer open. Ben mee gereden naar Wegener en daarna weer richting Bad Nieuweschans. De machinist liep door treinstel en heb hem aangesproken. In eerste instantie liep hij door en zei nog wel dat er eenstoring op de deuren was. Verder wilde hij mij niet meer te woord staan. Heb hem aangesproken op zijn gedrag in hokje waarin de machinist zijn werk doet. Volgens machinist kan hij niet zien als passagier op knop drukt. Gevraagd waarom er dan niet werd omgeroepen, hierop geen antwoord gekregen. Volgens de machinist mag ik nog blij zijn dat de trein ging, omdat alle trainenden storing hebben. Vertelde dat het de hele week al drama is in de trein. Geen trein naar Veendam, green airco terwijl het zo verschrikkelijk warm is en nu vandaag dit weer, heb ook geëgd dat ik een klacht ga indienen. Arriva het moet nu maar eens afgelopen zijn met de storingen. Overal in Buitenland gaan de treinen maar in Nederland schijnt het niet goed te kunnen. Jullie moeten maar eens actie ondernemen de jaarabonnement is duur genoeg, mag je wel iets terug verwachten.
Ik heb mijn verplichtingendie niet kunnen nakomen.
Welke vergoeding staat hier nu tegenover?
Mijn naam is Anneke Heeres mijn kaart nummer is 3528 0104 7648 1797.
Graag ontvang ik van u een reactie terug.

Gewenste Oplossing:

Airco aan als het zo warmis. Arriva moet zorgenvoor goed treinverkeer. Bij storingen dit omroepen. ( soms gebeurd dit trouwens wel maar is een unicum)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 augustus 2018 om 18:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Antom,

Als eerste excuses voor de late beantwoording. Ons systeem toonde je klacht niet.

Wat balen dat je niet uit de trein kon en dat de trein zo warm was. Ik stuur je klacht intern door.

Er is geen vergoeding mogelijk voor een warme trein.

Ik zie dat je je OV-chipkaartnummer openbaar hebt gestuurd. Dit is privacygevoelige informatie.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Antom