Klacht: Deur onduidelijkheid over bezorging

op 30 april 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telefoon nummer was verkeerd, werd er gezegd (klopte als een bus) daardoor werd deze gewoon een week later geleverddeur zou glas in lood geleverd worden ook dat gebeurde niet.
Heel lang aan de telefoon gehangen omdat het meisje het allemaal niet wist, kan zij ook niets aan doen. Jongeren worden aangenomen van wegens het lage Loon.

Gewenste Oplossing:

Mensen die kennis van zaken hebben telefoon aan laten nemen.
Ook in de factuur opschrijven wat er beloofd is. Niet een dure glas in lood deur bezorgen zonder glas in lood!
Niet zomaar zeggen dat een telefoonnummer niet te bereiken is. Terwijl dat wel het geval is.
Getrainde medewerkers!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angner