Klacht: DetoxdeLuxe

op 25 september 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb op 16-9 onlangs een ”laatste aanmaning” ontvangen van het product DetoxdeLuxe (?????)

Of we even € 63,90 willen betalen.

Ik heb geschreven dat we helemaal niets hebben besteld, niets hebben ontvangen en ook zeker niet gaan betalen.
Gveraagd om een bewijs van bestelling en dat hebben ze!
Waaat?

Ze laten me per mail een bestelling zien met MIJN gegevens!
Met een IP adres???

Hoe kan dit?
Natuurlijk heb ik ooit eens via Facebook of anders hun site bekeken maar zeker weten never nooit iets besteld.
Hoe kan het dat ze mijn gegevens kunnen gebruiken en een gefingeerde bestelling op papier krijgen, dit is toch je reinste oplicherij?

Ik ga morgen contact met politie zoeken, ongelofelijk dat ze denken dat ze hiermee een zaak hebben!!

Oja, ik moet volgens hun aangifte gaan doen van identiteitsfraude…
een heel vreemde toestand.

Fam. M. Wiegman
Lekdijk 186
2921AG Krimpen aan den IJssel

Ik wil helemaal niets weten LusStyle! Ik heb niets besteld, niets ontvangen (behalve een aanmaning) en ik ga dus ook zeker niet betalen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 25 september 2016 om 22:27 geantwoord

Beste Linda,

Bedankt voor uw schrijven.

De bestelling is verwerkt naar aanleiding van het invullen van het bestelformulier en het bevestigen van de te ontvangen hoeveelheid in het keuze menu.

Aangezien u tevens aangeeft dat u de bestelling niet heeft ontvangen, hebben we de factuur bij deze gesloten. Er zal geen nieuwe zending verstuurd worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Linda186