Klacht: Detail van de verrichting op rekening BE21 3631 1608 5903 Verrichting 286 van 20/09/2017 -97,60 EUR Details Overschrijving Home’Bank Naar: Stichting Docdata Payment – NL45DEUT0556977556 Mededeling: PID2819855058T EDC EDC

op 24 september 2017 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

is € 97,60 van mijn rekening afgeschreven, (zie hierboven Ik dacht dat het voor opwaarderen van mijn beltegoed bij Lyca-mobile was. Hier heb ik opdracht voor gegeven. Ik heb geen idee wat dit voor bedrijf is, maar wil graag die € 97,60 teruggestort zien.

ik wil graag die € 97,60 teruggestort zien.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 25 september 2017 om 09:14 geantwoord

Bericht van docdata payments

7 maanden geleden - Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadezda K