Klacht: Schadevergoeding na 3 maanden nog niet ontvangen

op 29 oktober 2014 over Desti Travel in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een verstoorde vakantie die 3 keer gewijzigd, verplaatst en met 2 dagen ingekort is, wacht ik al bijna 3 maanden op een schadevergoeding van €400. €200 hiervan is zelfs zwart op wit toegezegd per e-mail, over de overige €200 zou ik binnen 1 maand bericht krijgen, inmiddels zijn we 3 maanden verder en ik heb nog niks ontvangen, ook niet die €200. Ik heb al 6 keer het mailtje gekregen dat “de klacht helaas vertraging heeft opgelopen” en zelfs na een e-mail van mijn advocaat gaven ze weer precies hetzelfde antwoord. Na zijn reactie daarop werd er niet meer gereageerd en nemen zij de telefoon zelfs niet meer op.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de €400 is overgemaakt naar mijn rekening, binnen maximaal een week tijd (ik wacht al 3 maanden)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Desti Travel

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Desti Travel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DavidKamp