Klacht: Derde niet werkende koelkast

op 09 augustus 2016 over 2de kans witgoed in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Koelkast gezien op marktplaats, een whirlpool.
Gebekd; meneer had een nieuwere en zuigere van 1 jaar oud.

Komt kooelkast van 8 jaar uit ruikt naar kattebpis en is enorm smerig.
Weigerde deze aan te nemen maar hij vond dat ik me aan mijn afspraak diende te houden.
Stond nog een andere koelkast zanussi, aangenomen op het oog ziet deze er beter uit.
Deze verwarmde.
Op vraag of ik me geld terug mocht kon ik tegoedbon kopen ( om nog een product te kopen dat niet werkt?)
Meneer is behoorlijk agressief en de vriendelijke toon die er bij aankoop was verdwenen.

Koelkast daar uitgezocht die leek te koelen.
Na grondige schoonmaak en wederom 24 uur wachten weer een die verwarmd.

Lijkt alsof deze koelkasten van de sloop worden gehaald en nakijken bestaat uit stekker in stopcontact doen.

Ik wil me geld terug.
80 euro voor tweedehands koelkast is best veel.

Gekd terug 80 euro

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 2de kans witgoed

Reactie van de melder van de klacht Eerlijkduurthetlanger

9 maanden geleden - Koelkast wordt vanavond opgehaald en krijg mijn geld terug. Beter oplossing geboden door Felix. Deze meneer was vriendelijk en begripvol, dank Felix. Advies: spreek vooraf af dat je bij niet werkend product je geld terug wilt. Ik koop graag tweedehands uit milieutechnisch oogpunt en vind de ongemakken (gebruikssporen) geen probleem. Maar het moet het wel doen 80 euro voor tweedehands koelkast verwacht je van dat het het wel doet.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 2de kans witgoed nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eerlijkduurthetlanger