Klacht: administratieve rommel, niet op orde, onjuiste herinnering

user-1439916 op 06 juni 2018 over Dentiz in de categorie Tandartsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag ontving ik een herinnering voor nota 09.90845.039732231 Na DESTIJDS met u afgestemd te hebben over deze PAARSE kROKODIL, U EN DENTIZ GEINFORMEERD:
rechtstreekse nota van Dentiz naar mij en ik voor de Ixorg tandverzekering uit uw systeem. En 23 april rechtstreeks betaald aan Dentiz.

Ontvang nu vandaag van u een herinnering met de bekende ondertoon om voor 26 mei te betalen. Dat ga ik dus niet doen. En Dentiz nogmaals geinformeerd om mij bij u in het GEHEEL te schrappen. Elke verdere sommering actie naar mij door u enof Dentiz. zal ik in handen stellen van mijn advocaat. En Waag het niet een deurwaarder aan de deur te sturen. U stemt maar af met Dentiz.. Wie zijn administratie niet op orde heeft interesseert mij niet , dat zoekt u fijn samen uit.

Grt,

Frans Born

Gewenste Oplossing:

Dat betwijfel ik gelet op de tijd en ergernis .

Beoordeling 7/10 star-4 (10)
Alle klachten die gemeld zijn door