Klacht: Denken totaal niet aan ouders!

op 21 juli 2020 over KINOP Gastouderbureau in de categorie Algemeen, Kinderen

Ga hier niet mee in zee!

Ga absoluut niet met dit bedrijf in zee!

Gemaakte afspraken over evaluaties worden niet nagekomen. Het contact komt alleen van ouders. Kinop heeft in 6 jaar tijd nooit uit zichzelf contact met ons opgenomen.

Na 6 jaar is onze gastouder eind mei plotseling gestopt (zonder een maand opzegtermijn) en stonden wij als ouders met onze handen in het haar. Ons is geen vervangende gastouder aangeboden, maar wij moeten wel de maand juni bemiddelingskosten betalen (€61,32 voor 1 kind) terwijl Kinop hier geen énkele werkzaamheden voor verricht. Kinop denkt alleen aan het krijgen van zoveel mogelijk gastouders, niet aan de ouders!

Ga naar [email protected]! Daar denken ze wel aan de ouders.

Noot: Na het schrijven van bovenstaande recensie op de Facebookpagina van Kinop is hun review pagina daar verwijderd. Ze zijn dus niet open en eerlijk over hun dienstverlening!

Als ze ons de bemiddelingskosten van juni 2020 crediteren, maar dat doen ze niet. Er worden zelfs aanmaningen gestuurd.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KINOP Gastouderbureau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PJ123