Klacht: Denk goed na voor u koopt bij Fietsenwinkel.nl

op 17 augustus 2018 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

JA, Fietenswinkel.nl is voordelig maar………………………………………………
Spaar door, zoek een sponsor, maak desnoods schulden maar koop NOOIT, maar ook nooit een fiets bij Fietsenwinkel.nl.
Nog nooit zo’n arrogante, irritante, klant onvriendelijke en ongeorganiseerde, niet te bereiken en ondeskundige bende meegemaakt als bij Fietsenwinkel.nl.
Het zijn knoeiers van het ergste soort.
Het is niet voor niets dat menig fietsenmaker niet meer voor ze wil werken en fietsfabrikanten de samenwerking opzeggen.
Mijn fiets is op 2 juni voor reparatie opgehaald en uiteindelijk 8 augustus her levert, alleen zonder oplader (vergeten). Niets gaat er bij Fietsenwinkel.nl goed.

Niet bij Fietsenwinkel kopen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fietsenwinkel nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Fietsenwinkel

Heeft op 05 september 2018 om 09:38 geantwoord

Beste,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Ik vind het erg jammer dat de reparatie van uw fiets langer heeft geduurd dan voorzien, mijn excuses hiervoor.

Uw fiets had zo te zien een nieuw frame nodig, deze hebben wij direct bij de leverancier voor u besteld wat wij pas op een later moment hadden ontvangen.

Dat de lader niet meegeleverd was bij het teruggeven van de fiets was inderdaad wel onze fout, wij gaan zorgen dat dat in het vervolg niet meer gebeurd.

Ik hoop dat u nog veel plezier mag hebben van uw fiets!

Met vriendelijke groeten,
Christiaan - Fietsenwinkel.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 0975