Klacht: Dekt uitgroei niet.

op 19 mei 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb vandaag mijn haar geverfd met L’Oréal. Het was een donkerbruine verf. Aangezien ik wat blonde uitgroei had dacht ik dat de verf dat makkelijk zou verkleuren. Toch is het niet zo en blijf ik een lichte uitgroei hebben. Ik ben er ongelovelijk ontevreden over en verwacht mijn geld terug. Ik heb mijn haar voor niks weer geverfd en beschadigt.

Ik verwacht mijn geld terug voor het product. Ik heb twee pakken moeten kopen (ieder €16,99) omdat ik veel en lang haar heb.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 06 juli 2017 om 08:51 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met Magdalena gezocht. Wij hebben de voicemail ingesproken van Magdalena en een e-mail verzonden met het verzoek telefonisch contact met ons Informatie Centrum op te nemen. Wij vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat Magdalena dit keer teleurgesteld is in ons product. Wij hebben helaas tot op heden geen reactie van Magdalena ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Magdalena88