Klacht: Probleem bij levering van raamkrukken en slecht communicatie

op 12 april 2013 over Dekrukspecialist in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 februari 2013 bestel ik bij http://www.dekrukspecialist.nl/ TWEE Raamkrukken.
Na ongeveer een maand had ik nog steeds niets ontvangen dus ik mailde het bedrijf op 19 februari, maar kreeg geen antwoord. Een tweede poging op 21 februari had meer succes toen vertelde ze mij dat de artikels nog niet voorradig waren en ze wachten op een zending uit Italië.
Een week nadien ontving ik een pakje maar hier zat maar één raamkruk in terwijl ik er twee had besteld. Ik neem opnieuw contact op met hun maar volgens hun onderzoek is gebleken dat ze zeker 2 raamkrukken hebben verzonden. Ze vragen mij ook of de verpakking beschadigd was, Hierop antwoord ik dat ik niets verdacht aan het pakje gemerkt heb en natuurlijk pas tot de vaststelling ben gekomen toen ik het pakje had opengedaan heb.
Heb sindsdien 2 mails gestuurd maar geen enkel antwoord gekregen

Gewenste Oplossing:

Het leveren van de tweede raamkruk!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dekrukspecialist

Alle klachten die gemeld zijn door alexlesuisse