Klacht: Dekking polis

op 26 juli 2018 over Harmony Service Centre in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb op aanraden van Tele2 verkoper een verzekering afgesloten tegen alle denkbare ongevallen en diefstal bij Harmony Cervice
Nu is mijn telefoon gestolen uit mijn afgesloten tas met rits en omdat er geen geweld is gebruikt of ik getuigen heb of weet wie de dader is hebben ze per direct mijn verzekering stopgezet en mijn aangifte bij de politie niet als voldoende geaccepteerd ik ben dus 928,00 armer echt zo schandalig hoe je daar behandeld wordt ze gaan alles zo in hun straatje draaien om niet tot uitbetaling over te hoeven gaan
Maar omdat er een maand opzeg termijn is willen zij toch nog voor de maand nadat zij “mij “uit de verzekering hebben gegooid zonder overleg nog even de maand premie cashen
Ik zou alle telecom bedrijven adviseren te stoppen met dit bedrijf want na wat googlen lees ik alleen maar bagger over dit bedrijf het is zelfs op tv geweest en als ik dit had geweten had ik die verzekering niet genomen
Zit nu met een abbonement tot eind 2019 maar zonder telefoon en mijn gebeurtenis voldoet aan hun protocol volgens de polis maar ze draaien t gewoon hun straatje in
En dat een werknemer mij nog er op attendeert dat ik toch de nieuwe maandpremie nog ff moet betalen terwijl het bedrijf zelf de polis stopgezet heeft is helemaal kort door de bocht

F.Looij-Mulder

Ik wil gewoon mijn schade gedekt zien

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harmony Service Centre over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Harmony Service Centre in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Harmony Service Centre een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harmony Service Centre

Heeft op 19 september 2018 om 10:49 geantwoord

Beste mevrouw Mulder,

Zoals eerder is aangegeven is het voorval wat u is overkomen niet gedekt in de voorwaarden van de verzekering. Omdat het verzekerde object niet meer in bezit is hebben wij de verzekering beëindigd. Na de opzegging is er geen nieuwe premie bij u geïncasseerd.

Mocht u nog vragen hebben kunt u een e-mail sturen aan customercare@harmony.nl.

Harmony

Heeft op 19 september 2018 om 10:55 geantwoord

Jullie hebben wel degelijk premie geïncasseerd omdat jullie aangaven dat ik een maand opzeg had en mijn gebeurtenis behoort volgens jullie regels wel de geleden schade te dekken en de stomste vraag die ik kreeg of ik wist wie de dader was slaat ook alle logica in de wind,want dan had ik die wel aangegeven er werd zelfs gezegd door jullie dat wanneer hij uit mijn auto was gestolen hij wel gedekt was nou dat noem ik uitlokking en onbeheerd achterlaten maar dit antwoord van jullie verbaasd mij niet want t is een groot eenrichting handelen bij jullie schaamteloos gewoon en geef iedereen ook t advies om geen verzekering bij jullie af te sluiten waardeloos bedrijf!

Alle klachten die gemeld zijn door Ruby1962