Klacht: Uitbetaling borg na opzeggen contract

op 16 augustus 2013 over Dekker Housing in de categorie Woningcorporaties

Zoals eerder gemeld over dit bedrijf (zal zoals de vorige klachtmelder de term ‘kliek’ maar overnemen voor Domica, Dekker Housing) is het een compleet drama qua communicatie en uitbetaling.

Ik ben huurder, origineel via Domica, maar sinds de eigenaren van mijn huis ook al vreselijk veel problemen kregen (huurpenningen werden niet uitbetaald naar hen terwijl ik braaf mijn huur overmaakte) hebben zijn Domica / Dekker Housing in gebreke gesteld.

Prima, nu regel ik alles direct met de eigenaren. Er ligt echter nog wel borg bij Domica / Dekker Housing. Dit zou terug in mijn bezit komen na twee maanden nadat het contract dus verlopen was. Gebeurde niet. In contract geprobeerd te komen met deze mysterieuze Eshter Dekker, maar dat kan dus niet. Zou ze überhaupt bestaan?

Dit gaat voor mij om veel geld, MIJN geld en ik wil het terug. Domica schuift alles af op Dekker (dat weten de medewerkers maar wat vlug te doen) en Dekker zelf is niet te bereiken of bestaat niet.

Simpel. M'n geld terug en Dekker aan de schandpaal genageld voor oplichting. Tevens snap ik niet dat Domica nog steeds posters in de stad mag ophangen voor het melken van huisjes.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dekker Housing

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dekker Housing nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tommykolkman