Klacht: Bloemen

W Trilling op 18 januari 2022 over Deka in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag Deka, (voorheen Deen).
De klachten over de bloemen.. na overname Deen is gezegd dat de bloemen van de zelfde leverancier zouden blijven komen..
Nog nooit hebben mijn bloemen maar 4 dagen gestaan.. altijd Top bloemen.. zo ook bij mij dochter, waar zij de bloemen haalt.
Begin te twijfelen… voor de 2e x was ik 17 euro kwijt aan bloemen.Dat is veel geld voor 4 dagen.. Alleen het bosje groen wat ik erbij had gekocht bleef mooi.
Ik wil het u graag melden zodat u weet dat dit geen goede zaak is voor uw bedrijf..
Na sluiting Deen , waren de mensen vooral bang dat de topbloemen zouden verdwijnen…
Hoop dat het goed komt
Met vriendelijke groet

Wilma van Wijck-Trilling
Langshof 44
1353gd Almere haven
[email protected]

Gewenste Oplossing:

Dat de bloemen van dezelfde leverancier komen als voorheen....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Deka

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Deka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W Trilling