Klacht: Defekte smartphone

op 08 september 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Gisteren mijn smartphone na 10 dagen teruggekregen na herstelling,alles terug geïnstalleerd, na test terug hetzelfde probleem,nl ruis Door de luidspreker waardoor de beller bijna onverstaanbaar is

Terug nazicht

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Vervelend om te vernemen dat u nog steeds klachten ervaart met uw toestel na de reparatie. Dit is uiteraard niet de service welke wij wensen te bieden en we willen deze klacht graag snel voor u oplossen. We willen u dan ook vragen om het toestel opnieuw aan te melden voor reparatie en ons te voorzien van het nieuwe iRMA nummer. We zullen de reparatie vervolgens voor u gaan volgen en zorgen dat alle klachten snel en correct worden verholpen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat u hierdoor ervaart. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 26 september 2017 om 15:37 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk.couttouw@telenet.be