Klacht: Defekt aan grand modus automatique

op 22 september 2016 over Renault in de categorie Automerken

In mei vorig jaar, reed mijn man mijn wagen binnen in onze garage.Bij het achteruitschakelen vloog de wagen met volle snelheid tegen de achtermuur, die compleet gesloopt was.Ik dacht dat hij, per vergissing op het gaspedaal had geduwd.Nochtans had hij al zes jaar elke avond mijn wagen binnen gezet?Afgelopen maandag de 18e september, moest ik in Gent bij de dokter.Ik zie een parkeerplaats in de Fabiolalaan en zet mijn wagen in achteruit, mijn stuur gedraaid, klaar om in te voegen.Plots schiet mijn wagen in volle snelheid achteruit, het voetpad op, zonder dat ik ergens ben aan geweest.Gelukkig op dat ogenblik geen voetgangers aanwezig.Ik zelf ben licht gekwetst, mijn wagen perte total.Hij startte niet meer, kon niks meer doen.Heb hem moeten laten wegslepen en ben samen met een vriendin, die me is komen ophalen, naar garage Mahy gereden in Ledeberg.Daar hebben zij vorig jaar, toen mijn wagen, door in de garage te zetten, ook zwaar beschadigd was, hem hersteld.De mekaniekers zetten grote ogen op, doch de verkoper zei dat dit niet te controleren viel en er nog mensen met klachten afkwamen, die aan henzelf te wijten waren.Ik heb me, maar niet bij garage Mahy, wel bij Reheul in Deinze een stockwagen gekocht, waar ik 369€ minder moest betalen dan bij Mahy.Het is een Renault Capture, met alles erop en eraan.Mijn vraag is nu; kan men mijn wrak, dat nu in Deinze staat bij Reheul, onderzoeken en eventueel ontdekken wat de fout is?Dit is gewoonweg levensgevaarlijk, gezien ik ABSOLUUT zeker ben, niet aan het gaspedaal geweest te zijn.Ik rijd al bijna 7 jaar met mijn wagen, dus ken ik hem genoeg.

Als ik een antwoord krijg, dat er een degelijk onderzoek op de grand modus is uitgevoerd en men mij daarover bericht.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Renault

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Renault nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johanna Bolmers