Klacht: Defective products and zero customer service skills

op 17 mei 2020 over Jaloezieën Fabriek in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I received a defective article 5 weeks ago. Sent emails got one reply asking me to send photos and after that no reply for 2 weeks. Wrote a bad review and 10 mins later got contacted by a sales representative promising to solve the problem by sending a new article that I would receive on 1205 and asking to delete the bad review. Nothing came on 1205 and I was never contacted. Sent and email (no reply to this day) and called twice but the person who picks up has NO IDEA of anything and shows zero initiative to solve the problem (I don t understand how can this be a “contact” person). I gave them the opportunity of doing things right but at this point I feel scammed.

Gewenste Oplossing:

-

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jaloezieën Fabriek

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jaloezieën Fabriek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelesand