Mijn Klacht:
vanaf 31mei 2022 doen onze zonnepanelen het niet meer, we zijn al vanaf 6 juni 2022, toen kwamen we er zelf achter dat ze het niet deden terwijl we hier een melding van hadden moeten krijgen volgens het contract die we hebben. vanaf die tijd bezig met volta solar om het probleem op te lossen. om de lange versie te besparen, bellen mailen van kasje naar de muur gestuurd, kemkes die het probleem op moest lossen steeds afbellen de ene naar de andere smoes, volta solar die nog steeds terug moet bellen, mailen telefoon is er versleten van, hoop frustraties slapeloze nachten en hoge energierekeningen doordat we geen opbrengst hebben van onze 22 zonnepanelen terwijl ze dit jaar bij iedereen een record opbrengst hadden en stroom erg duur is. Twee weken geleden kwam er eindelijk een bedrijf die het kwam repareren, bij de installatie van de zonnepanelen hadden ze de connectoren niet opgebonden waardoor ze in het water lagen met slecht weer en niet goed dicht gedraaid, dus oxidatie was het probleem, ze hebben de slechtste vervangen alleen die aan de zonnepanelen zelf konden ze niet vervangen anders verviel de garantie van de zonnepanelen. De monteur gaf aan dat het niet lang zal duren dat de zonnepanelen het weer niet zullen doen vanwege de slechte overige connectoren. de monteur zou een verslag naar volta solar sturen. Weer gemaild en gebeld naar volta solar hoe dit opgelost gaat worden, maar je raad het al tot op heden geen reactie terug….
Gewenste Oplossing:
een schadevergoeding voor de hoge stroomrekeningen. We waren 250euro per mnd kwijt aan alleen stroom in oktober zelfs 461,59 euro door de extreme prijzen, normaal kregen we geld terug en misgelopen opbrengst doordat de zonnepanelen het niet doen, en dat het probleem met de connectoren/panelen opgelost word op zeer korte termijn.
