Klacht: Defecte trein tussen Castricum en Heiloo op 2-11-2017

Mariannez op 02 november 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Tijdens de avondspits van 2-11-2017 bleek er een defecte trein tussen Castricum en Heiloo. De intercity van Haarlem naar Alkmaar van 17.48 u. reed niet. Dit werd pas na 17.48 u. omgeroepen. De sprinter naar Hoorn van 18.01 u. reed wel. Pas in Uitgeest werd rond 18.30 u. meegedeeld dat de trein werd opgeheven. Iedereen moest eruit, zonder nader bericht hoe nu verder. Iedereen moest zelf maar uitzoeken hoe hij/zij verder moest reizen. Dit is geen service van NS. Ze hadden in Haarlem al kunnen zeggen dat de trein niet verder dan Uitgeest zou gaan. Dan heb je de mogelijkheid om een alternatieve route via bijv. bussen te nemen. Nu moest in Uitgeest noodgedwongen eigen vervoer regelen, waardoor ik 2 uur later in Castricum aan kwam.

Als NS eerder aangeeft tot waar de treinen rijden, zodat je eerder de mogelijkheid hebt om alternatieven te zoeken.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door