Klacht: Defecte trein

op 08 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een defecte trein (de zoveelste keer) reed er vanochtend niks tussen Cuijk en nijmegen. Ik had een tentamen in Nijmegen en die heb ik dus compleet gemist. Er reed geen één trein richting Nijmegen en er werden geen extra bussen in gezet. Er stonden honderden mensen in -5 graden te wachten op meer informatie, maar die kwam er niet. Er werd alleen omgeroepen dat de treinen niet reden. Erg slecht!

Gewenste Oplossing:

De treinen moeten gewoon in orde zijn (er is erg vaak een defect of storing). Als er dan een keer wat mis gaat dan moeten er bussen ingezet worden en niet honderden mensen in de vrieskou laten staan zonder informatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 februari 2018 om 09:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wvde,

Heel erg vervelend! Er was inderdaad een storing op dit traject. Niet fijn dat je hierdoor een tentamen hebt gemist. Ik begrijp ook uit je klacht dat de informatievoorziening geheel ontbrak. Dat is niet natuurlijk niet de bedoeling! Ik ga je klacht dan ook doorsturen naar de regio. Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

^Jimmy
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Wvde