Klacht: Defecte telefoon

op 03 augustus 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Blokker een telefoon van het merk Polaroid gekocht.Er is iets mis met deze telefoon waardoor de persoon die belt niet te horen is.
Van de Blokker-medewerker kreeg ik bijgaand formulier waarin aangegeven wordt dat het geld terugbetaald zal worden.

Omdat het kassanummer in de rekening niet duidelijk is schrijf ik het nog een keer hier:
kassascan nummer 97120508871100621439
Bon nummer 1439
Datum: 23-12-2014

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer het probleem is opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 05 augustus 2016 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Azzam,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel vervelend dat uw Polaroid telefoon niet goed meer werkt. Normaal gesproken zou de winkel uw telefoon gewoon in moeten nemen en u het aankoopbedrag terug moeten geven. Vanwege een misverstand is dit helaas niet gebeurd. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan. Gezien u uw kassabon en IBAN gegevens heeft doorgestuurd, zal ik de retourbetaling voor u in orde maken. De financiele afdeling zal het aankoopbedrag terugstotren op de door u aangegeven IBAN. Dit neemt maximaal twee weken in beslag. De telefoon mag u bij de winkel in Haaksbergen afgeven.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door A.Azzam