Klacht: Defecte telefoon

op 03 augustus 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb bij Blokker een telefoon van het merk Polaroid gekocht.Er is iets mis met deze telefoon waardoor de persoon die belt niet te horen is.
Van de Blokker-medewerker kreeg ik bijgaand formulier waarin aangegeven wordt dat het geld terugbetaald zal worden.

Omdat het kassanummer in de rekening niet duidelijk is schrijf ik het nog een keer hier:
kassascan nummer 97120508871100621439
Bon nummer 1439
Datum: 23-12-2014

Ik ben tevreden wanneer het probleem is opgelost.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 05 augustus 2016 om 12:15 geantwoord

Beste heer Azzam,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel vervelend dat uw Polaroid telefoon niet goed meer werkt. Normaal gesproken zou de winkel uw telefoon gewoon in moeten nemen en u het aankoopbedrag terug moeten geven. Vanwege een misverstand is dit helaas niet gebeurd. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan. Gezien u uw kassabon en IBAN gegevens heeft doorgestuurd, zal ik de retourbetaling voor u in orde maken. De financiele afdeling zal het aankoopbedrag terugstotren op de door u aangegeven IBAN. Dit neemt maximaal twee weken in beslag. De telefoon mag u bij de winkel in Haaksbergen afgeven.

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door A.Azzam