Klacht: Defecte scharnier passpiegel

op 12 februari 2018 over Rofra Home in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22 oktober 2018 een passpiegel aangeschaft in het rofra filiaal in de Amsterdam arena.
Ik heb de spiegel bij ophalen niet kunnen controleren, de spiegel was al in gepakt.
Bij thuiskomst bleek een van de scharnieren defect te zij.
Meteen contact op genomen met de winkel, afspraak gemaakt dat er een nieuwe spiegel geleverd zou worden.
Ne zes weken , en iedere week contact gehad te hebben met het personeel van de winkel is de spiegel nog niet geleverd.
Dit na vele beloftes, van de spiegel word besteld en we bellen nog terug.
Na zes weken heb ik de aankoopsom terug gevraagd, en weer werd de belofte gedaan dat dit gedaan zou worden.
Ook deze belofte werd niet gehouden, het antwoord dat ik kreeg was dat ik de spiegel zelf heb opgehaald en dat de spiegel toen in orde was.
Deze klacht bij de geschillencommissie neergelegd.
Rofra home weigert alle mede werking.

Gewenste Oplossing:

Als de spiegel word om geruild voor een nieuwe of het aankoop bedrag terug .

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dubbisbuss@gmail.com