Klacht: Defecte Philips LivingColors

op 29 juni 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte dames en heren,

In februari heb ik twee Philips livingcolors bij u gekocht (€ 140,00). Een lamp heb ik meteen in gebruik genomen en de andere na verbouwing pas vandaag.
Deze lamp doet het niet via de afstand bediening.
De batterijen heb ik gecontroleerd en zijn goed.
Gaarne uw advies.

Met vriendelijke groet,
Teus van Vliet

Gewenste Oplossing:

Mijn gewenste oplossing is dat ik een nieuwe lamp ontvang en de defecte lamp in de originele verpakking retour kan zenden.
Eventueel kunt u mij ook bellen Tel 0628643350

Met vriendelijke groet,
Teus van Vliet

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 01 juli 2016 om 14:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw van Vliet,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat de Philips Livingcolors-lamp niet functioneert.

Wij zullen contact opnemen met de leverancier van het product.
U heeft recht op een goed werkend product.

Wanneer wij terugkoppeling ontvangen van de leverancier, melden wij u dat per e-mail.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door tavanvliet