Klacht: Defecte oxboard uit de doos

op 25 juli 2017 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Onze zoon van 12 kocht van zijn verjaardagsgeld een hoverboard. Direct uit de verpakking had het board een raar geluid. Bij de winkel konden we hem ruilen. Dat was nog netjes!
De tweede echter had vanaf het begin problemen met laden en met onverwacht uitvallen, zonder dat er sprake was van oververhitting, lege batterij etc. Door dit onverwacht uitschakelen is onze zoon er een aantal keer hard mee gevallen. Zijn mobieltje heeft daardoor ook schade opgelopen.
Drie maal contact met de fabrikant leverde uiteindelijk de oplossing op, dat we bij Intertoys ons geld terug moesten vragen. Ergenic snapte namelijk helemaal, dat wij geen enkel vertrouwen meer hebben in dit apparaat. Intertoys weigert echter alle medewerking en blijft bij het standpunt, dat dit onder garantie valt en gewoon gerepareerd dient te worden. Hier zijn wij het helemaal niet mee eens, aangezien het board al uit de verpakking gebreken vertoonde en het apparaat op dit moment pas 2 weken oud is.
De oplossing van Intertoys betekent, dat onze zoon nog minstens twee weken langer moet wachten op een gerepareerd board, waar hij geen vertrouwen én dus geen lol meer aan heeft.

Intertoys zet zelf online: “Intertoys onderscheidt zich door een actueel assortiment, vakkundig advies en perfecte service.”

Daar denken wij op dit moment héél anders over.

Geld terug, wij willen geen nieuwe en al helemaal niet een gerepareerde hoverboard.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kajsanders