Klacht: Defecte mp4

op 10 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

In februari voor mijn dochter een mp4 gekocht
Na een kleine 3 maanden is ineens vanuit het niets het interne geheugen verdwenen
Light in the box zegt dat de garantie tijd voorbij is, maar dat an gewoon niet met zoiets wat het ineens niet meer doet en mijn dohter altijd heel zuinig mee is
Zo ga je niet om met klanten en repareren is geenoptie, aangeien ze in china zittn
Ik wacht nu al zo lang op een reactie en ik hoor helemal niets meer en heb een hele verdrietige dochter

Een nieuwe of geld retour

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 11 juli 2012 om 11:59 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantendienst

Alle klachten die gemeld zijn door Emma28