Klacht: Defecte levering

op 01 augustus 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In nov 2015 defecte levering ontvangen
Onderdeel was tijdens verzenden gebroken
Na diverse mailberichten en toezeggingen dat ik een nieuw exemplaar zou ontvangen, tot op heden zonder resultaat.
Het is inmiddels aug 2016 en je kunt alleen via de mail reageren
Tel nummwr zoeken op Keizersgracht 560 1017 EM Amsterdam levert veel bedrijven op maar geen Dealdigger

Gewenste Oplossing:

Had graag beter geinformeerd willen zijn en een werkend exemplaar ontvagen of refund van de kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 02 augustus 2016 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dit is erg vervelend daar de nazending opnieuw heeft plaatsgevonden.
Wij hebben de klant prive gemaild of de klant de bestelling nog eenmaal opgestuurd wil krijgen of dat de klant toch liever een refund zou willen.
Wij wachten op respons van de klant, afhankelijk van het antwoord zullen wij of een nieuwe bestelling zenden of refund doen.

Alle klachten die gemeld zijn door Photoma