Klacht: Defecte koffers

op 12 augustus 2016 over Princess in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Hierbij het verhaal dat ik ook gecommuniceerd naar Princess (via Facebook Messenger nadat ik geen reactie heb ontvangen op mijn email en telefoontjes – verstuurd op: 2 augustus).

Goedemiddag,

Ik heb op 25 mei en 17 juni een mail naar jullie gestuurd in verband met defecte koffers. De email van 26 mei ging over het volgende:
Drie jaar geleden heb ik drie Princess koffers gekocht en helaas is bij twee koffers al een wiel kapot én een koffer heeft een kapot handvat.
Zoals u zult begrijpen kan ik de koffers nu niet meer gemakkelijk over de grond rollen.
Wat is jullie policy omtrent defecte koffers?

Mijn email van 17 juni was een reminder. Ik heb jullie nu ook een aantal keer proberen te bellen, maar helaas krijg ik geen gehoor.

Eind september en begin december ga ik weer op reis; het zou geweldig zijn als ik dan weer met een goede koffer kan reizen.

Alvast dank voor jullie reactie.

Hartelijke groet,
Mariëlle den Elsen

Alleen een reactie met wat de policy omtrent defecte koffers is zou fijn zijn.
Daarnaast zou ik graag willen dat wij de twee koffers weer normaal kunnen gebruiken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Princess

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Princess nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marielle den Elsen