Klacht: Defecte keukenmachine ontvangen

op 03 juli 2014 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vandaag heb ik een keukenmachine ontvangen die ik via de webshop heb aangeschaft. Toen ik de doos opende zag ik direct dat de rand van de deksel van de machine afgebroken was. Ik heb direct contact opgenomen met het contactcenter. Zij konden echter niets voor mij doen en vertelde mij dat ik naar een winkel moest gaan en dat ik daar het apparaat om kan ruilen. Nu mag ik dus met een mega grote doos gaan slepen naar een BCC in de hoop dat het apparaat ook in de winkel is zodat ik het om kan ruilen. Zoniet dan moet ik nog een aantal dagen wachten en weer opnieuw naar de winkel om het nieuwe apparaat weer op te halen. Via de website kan ik al zien dat het apparaat niet op voorraad is en het contactcenter kon niet zorgen dat er wel een apparaat op voorraad is. Zelf kan ik ook niet rechtstreeks contact opnemen met de winkel in Amsterdam Noord

Ik wil graag een nieuwe deksel per post ontvangen of ik zou graag willen dat een nieuw apparaat voor mij klaar staat in Amsterdam Noord zodat ik niet meerdere keren heen en weer hoef en weer direct gebruik kan maken van het apparaat.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Lidian Blaauw

2 jaren geleden - Bedankt, ik wacht de reactie BCC af.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 16 juli 2014 om 16:32 geantwoord

Bij onze webshop gekochte artikelen die u wilt retourneren/ruilen kunt u via PostNL of een pakketdienst naar keuze verzenden naar onderstaand adres:
BCC Elektro-speciaalzaken B.V.
t.a.v. afdeling Ontvangst Goederen
o.v.v. Retouren Webshop
Bellsingel 61
1119 NT Schiphol-Rijk
Wij verzoeken u behalve het aankoopbewijs ook het retourformulier volledig ingevuld mee te zenden. U trof dit retourformulier aan bij uw zending
Of naar het dichtstbijzijnde BCC Filiaal.
In ons systeem zien wij dat het filiaal een nieuwe order heeft aangemaakt en dat 7 juli ontvangen is via post.nl.

2 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van BCC beoordeeld.

Heeft op 13 september 2016 om 15:54 geantwoord

Ik snap nu dat BCC zogenaamd een hoog oplospercentage heeft omdat het klachten afdoet als opgelost terwijl het helemaal niet opgelost is. Voor de oplossing van de klacht heb ik zelf gezorgd omdat BBC niet snel reageerde op mijn klacht. BCC heeft dus niets opgelost! Costumorcare heeft duidelijk tegen mij gezegd dat ik zelf met het apparaat terug moest naar de winkel en het niet op kon sturen. Kennelijk hangt het er maar net vanaf wie je spreekt bij BCC.

Alle klachten die gemeld zijn door Lidian Blaauw