Klacht: Defecte Iphone 4S

op 02 april 2013 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Eind december 2012 kreeg ik mijn Iphone 4S geleverd welke ik bij GSMWeb bij een abonnement besteld had. Deze werkte niet naar behoren. Onder andere de wifi knop deed het niet. Gebeld met GSMWeb en zij vertelden mij dat ik naar een Apple winkel moest gaan om te vragen wat er aan de hand is. In Apeldoorn naar een retail store (Amac) geweest en zij wisten mij te vertellen dat het een hardware probleem betrof en ik mijn toestel op moest sturen naar GSMWeb en waarschijnlijk een nieuwe zou ontvangen. Dit telefonisch medegedeeld aan GSMWeb en mijn telefoon toegestuurd. Na een maand kreeg ik bericht van GSMWeb dat het vochtschade zou zijn en dit niet onder de garantie valt!Stomverbaasd was ik! Omdat het geen garantiegeval zou zijn moest ik ook onderzoekskosten betalen. Mijn toestel werd weer een paar weken later teruggestuurd onder rembours. Met dit toestel alsnog naar de Apple store in Amsterdam gegaan. Zijn hebben hem onderzocht en konden geen enkele vorm van vochtschade ontdekken. Mijn toestel was helemaal schoon. Dit wist ik natuurlijk al, ik had het toestel nog niet echt in gebruik gehad. Met een verklaring van Apple weer gemaild met GSMWeb. Ik wilde de verzendkosten, zogenaamde onderzoekskosten en mijn gemaakte kosten voor het bezoek aan de Apple store vergoed zien. Geen excuses niks en ook willen ze niets vergoeden. Terwijl ik in ieder geval recht heb op de onderzoekskosten en verzendkosten. Zij hebben zelf gemaild dat wanneer de “schade” onder de garantie valt, ik niets zou hoeven te betalen.Nu schuiven zij het af op de reparateur en is het inmiddels april. Waardeloze service en geen greintje klantvriendelijkheid te bekennen!

Wanneer mijn kosten vergoed worden:
- Versturen van Ihpone naar GSM-Web op 19/01/2013 verzekerd a 13,55
- Onderzoekskosten en verzendkosten door GSMWeb in rekening gebracht 51,98
- Brandstofkosten naar Amsterdam Apple Store 35,14
- Parkeerkosten Q-park Byzantium te Amsterdan 14,00

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PeggyS