Klacht: defecte friteurpan merk Inventum

op 02 oktober 2016 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Ik heb op 10 september een friteurpan merk Inventum GF 626 van 39,99 Euro bij de Kijkshop in Amsterdam Nrd. gekocht. De 2de bij gebruik op 29 september ging de deksel niet meer open en vloog de knop om de deksel te openen er naar binnen toe in. Met gevolg dat ik op dat moment er niets mee kon doen en mijn gefriteurde krielaardappelen er niet uit kon krijgen. Heel vervelend als je eters op bezoek hebt. Na veel pogingen ging de deksel er uit eindelijk open en ben met de defecte friteurpan de dag erna naar de winkel teruggegaan.
Mij werd verteld dat ik 16 dagen had op de pan om te ruilen of terug te brengen en ik kreeg een tegoedbon omdat het 19 dagen geleden was dat ik deze had gekocht.
Aangezien ik niet van plan was om de pan te retourneren of om te ruilen maar het een heel vervelende oorzaak was dat ik deze niet meer kon gebruiken. Ik wilde mijn geld terug maar daar was volgens de verkoper geen sprake van en kreeg een tegoedbon.
Ik begrijp dat er regels zijn maar in dit geval had ik volgens mij wel een goede reden om mijn geld terug te krijgen.
Graag uw mening hierover.

Als ik mijn tegoedbon kan omwisselen voor contant geld.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kijkshop

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kijkshop over deze klacht.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kijkshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jgbruggen@gmail.com