Klacht: Defecte diepvries, wat een gedoe om gerepareerd te krijgen!!

op 26 mei 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Onze diepvrieskast lekte koelvloeistof, en is niet onder de -15 graden te krijgen. Dus IKEA gebeld. Wat is het nummer, kijk eens even aan de achterkant (gaat niet zoo gemakkelijk) Toen kregen we een nummer van de klantenservice door, worden we doorverbonden met Whirlpool. Die zeggen dat het nummer niet klopt, dus we kunnen niets voor U doen, dus weer naar klantenservice gebeld.Klachtenformulier digitaal opgestuurd, en maar weer wachten. Het kost een kapitaal aan telefoongeld, aan tijd, en het is heel VREEMD dat er niet gewoon actie genomen kan worden, zoals bij een normaal bedrijf waar je iets koopt. Dus ons is wel duidelijk nu,, WE KOPEN NOOIT MEER IETS WAT KAPOT KAN GAAN BIJ IKEA, alleen de koffie misschien, maar voorlopig even niet meer. We hebben de buik vol van IKEA. Hopelijk wordt de diepvrieskast nog dit jaar gerepareerd, we zien het somber in!!
Dit is een heel summier beeld, we hebben vaker naar hier, daar, ergens, achter, voor de diepvrieskast moeten kijken, foto\’s moeten maken van alle etiketten enz. Heel bewerkelijk en heel absurd in onze ogen. Doe gewoon je werk en repareer dat ding of geef een nieuwe. O nee, doe maar het geld, ik wil niets meer van IKEA zei ik net.

Als ik de diepvrieskast gerepareerd heb of het geld terug heb gekregen van de aankoop. Het valt nog onder de garantie, en ja, we hebben alle bonnen nog!!

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 13 juli 2016 om 11:54 geantwoord