Klacht: Defecte bankstel

op 04 augustus 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

20 september 2015 hadden wij een bank gekocht, eigenlijk zou deze in dezember geleverd worden, maar was uiteindelijk 13 januari geleverd. Hier waren we al ontevreden over. Toen de bank eenmal aan kwam, was die ook nog defect. Het voetendeel van de bank is krom waardoor er altijd een stuk uitsteekt. 2 februari zou het gemaakt worden, er was een monteur gekomen en hij zei dat hij nog materialen nodig om dit te maken, waardoor hij een nieuwe afspraak moest maken. Nu zitten we al in de maand augustus en hebben al een paar keer gebeld, maar er komt niks van.

Als het bankstel gemaakt wordt en dat we na bijna een jaar tijd eindelijk kunnen genieten van de bank wat we gekocht hebben.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 05 augustus 2016 om 09:13 geantwoord

Beste Jackie200519

Vervelend te vernemen dat u nog geen reactie heeft ontvangen betreffende uw lopende service.
We gaan ervoor zorgen dat uw klantenbegeleider contact met u gaat opnemen zodat u de juiste uitleg krijgt over de status van uw service en order.

Vertrouwende u op deze wijze voldoende te hebben geinformeerd.

Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Heeft op 06 augustus 2016 om 10:34 geantwoord

Vrijdagochten heeft sanders contact met me opgenomen maar de oplossing waar sanders mee komt is dezelfde als waar men de eerste 7 telefoontjes ook mee gekomen is.
We zijn er mee bezig en het duurt wel veel te lang maar nu kunnen we helaas niets doen want nu is het vakantie tijd. De vorige uitvlucht was de onderdelen moeten helemaal uit italie komen. En nu gaan ze weer de onderdelen bestellen terwijl ze dat al 7 keer hadden gedaan

Alle klachten die gemeld zijn door Jackie200519