Klacht: Defect toestel toegestuurd gekregen. Het toestel heeft volgens belsimpel mogelijk waterschade dus moet eerst naar een reparatie afdeling. Ik moet hierop wachten.

op 15 augustus 2018 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Ik heb vorige week woensdagavond een iphone x opgestuurd gekregen. Dit toestel deed het niet. Donderdag direct gebeld, heel lang in de wacht gestaan en toen werd mij verteld dat ik naar de winkel kan bij mij in de buurt, om te kijken of het toestel wellicht toch werkt. Als dit niet het geval zou zijn zouden ze het toestel terug sturen en zou ik met spoed een nieuw toestel krijgen. Vrijdag naar de winkel gegaan en volgens de medewerker was het touchscreen kapot. Dus hebben ze het toestel opgestuurd. Vandaag woensdag (de week erop) nog niks gehoord van belsimpel. Dus gebeld. Eerst weer ruim 20 minuten in de wacht. En toen kreeg ik het schokkende nieuws te horen dat het defect mogelijk is veroorzaakt door waterschade. Om dit vast te stellen moet het toestel opgestuurd naar een iphone reparatiecentrum. Dit kan 5 tot 10 dagen duren. Indien het waterschade zou zijn, komt dit voor mijn eigen rekening en valt het niet onder de garantie!?! Ook werd mij verteld dat er krasjes op het toestel zitten. Ik heb het toestel niet eens gebruikt, alleen mij simkaart erin gedaan en geprobeerd het toestel aan de praat te krijgen. Ik werd boos aan de telefoon. Dus de medewerker ging kijken om een oplossing. Ze moest dit overleggen hogerop. 5 minuten later krijg ik een mail van ze met de tekst, ‘het lijkt ons het beste om de reparatie af te wachten. Ik begrijp dat je hier niet blij mee bent en zo snel mogelijk een nieuw toestel wil ontvangen, maar om verdere teleurstelling te voorkomen is dit voor nu de beste optie.’ Echt werkelijk waar belsimpel. Ik denk dat de best optie is mij gewoon een werkend toestel op te sturen.

Als ik zsm alsnog een werkend toestel krijg. En als dit niet mogelijk is om per direct het contract te verscheuren, zodat ik een andere leverancier kan zoeken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 12 september 2018 om 11:32 geantwoord

Heeft op 12 september 2018 om 15:10 geantwoord

Ja het toestel werkt nu. Maar ik zal in de toekomst nooit meer zaken met jullie doen

Alle klachten die gemeld zijn door sdbood